В полі зору шкільного психолога різні діти з проблемами дезадаптації - тривожні, з емоційними чи поведінковими порушеннями, з проблемами у навчанні чи спілкуванні. Але є категорія учнів, з якими непросто знайти спільну мову і порозумітися батькам і вчителям, Часто вони й самі собі не раді. Таких учнів зазвичай називають важковиховуваними та відносять до "групи ризику". Причини такої "ризикованої" поведінки різні - це й органічні чи спадкові порушення, педагогічна чи соціальна занедбаність, інколи непедагогічна поведінка батьків чи вчителів. Та й стратегія психологічної підтримки та корекції в різних ситуаціях різна. Пропоную Вашій увазі матеріал, що може допомогти психологам-початківцям провести первинну діагностику причин та розробити відповідну індивідуальну корекційну програму для учнів "групи ризику"
|