Аналітичний звіт
практичного психолога (соціального педагога)
ПІБ_____ ЗНЗ № ____
1. Кабінет (окремий, спільний з іншими спеціалістами (вказати з якими), пристосований, робоче місце); оснащення.
2. Фахові періодичні видання (вказати які, за чиї кошти).
3. Додаткова освіта (вказати яка, рік закінчення або ступень навчання).
4. Тематика звернень
№ |
Тематика звернень |
Кількість звернень
|
|
З боку батьків
|
|
|
З боку педагогів
|
|
|
З боку дітей
|
|
5. Експериментально-дослідна робота
№ |
Тема експериментальної роботи |
Керівник (ПІП, посада, місце роботи |
Нормативний документ, який регламентує впровадження |
етап впровадження |
рік впровадження |
Перспективи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Участь у реалізації національних, державних та регіональних програм.
№ |
Назва програми |
Зміст пункту програми |
Цільова група |
Звіт про виконання |
|
Національних, державних програм |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Регіональних програм |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Результативність корекційної роботи (за формою поданою у календарі)
8. Проведення тижня (дня) соціально-психологічної служби (коли проведено, хто брав участь, найбільш значимі заходи).
9. Виступи у ЗМІ (де, коли, назва статті/тема виступу).
10. Дослідження шкільного середовища (теми досліджень, як використано результати).
11. Робота тренінгових центрів для батьків (теми, дати, кількість учасників). Інша робота з батьками.
12. Попередження суїцидальних тенденцій в учнівському середовищі.
13. Підготовка учнів до ЗНО, до олімпіад, захисту МАН.
14. Робота з обдарованими (методи виявлення, супровід).
15. Соціально-психологічний супровід інклюзивної освіти.
16. Адаптація першокласників до шкільного навчання.
17. Вирішення проблем шкільної дисципліни та запобігання конфліктам.
18. Психологічне забезпечення профільного навчання.
19. Супровід дітей трудових мігрантів, профілактика соціального сирітства.
20. Попередження незаконних форм дитячої праці.
21. Розвиток волонтерського руху.
22. Робота з педагогічним колективом.
23. Робота під час літньої навчальної практики (що планується)
23. Основні проблеми й недоліки у роботі, шляхи їх подолання.
|