Клас_________
1.Як ти вважаєш, що втримує тебе від порушень поведінки?
А страх
Б осуд
близьких
В осуд
інших
Г совість,
як внутрішній моральний регулятор
Д небажання
завдати неприємностей близьким
Е сором
2. Чи обговорюють на уроках вчителі питання сенсу життя, добра, зла,
кохання, толерантного відношення до інших, правила поведінки, тощо?
А так
Б інколи
В ні,
ніколи
3. З яких джерел
отримуєш інформацію стосовно правил поведінки у школі?
а) заступника
директора;
б) класного керівника
;
в) батків;
г) психолога ;
4. Вчитель
фізкультури...
а) не встигає на заняттях, встежити за всіма, тому призначає когось із учнів підстрахувати однокласників
на снарядах ;
б) може дати складну вправу і піти у своїх справах, залишивши учнів без догляду
в) енергійний, під час уроку не зводить очей з учнів
5. За порядком на перерві
стежать...
а) тільки чергові
б) не стежить ніхто
в) і чергові, і вчителі
6. Чим би хотів займатись на перервах?
____________________________________________________________________________
7. У школі існує традиція
вирішувати спірні питання, серед учнів...
а) у чесному кулачному бою: клас на клас, стінка на
стінку
б) застосовуючи темну — жорстоку розправу, коли юрба накидається на одного
в) за допомогою мирних переговорів
8. Однокласника, який біжить по
шкільному коридорі, його швидше за все зупинять...
а) диким криком індіанців або грубим окриком
б) точною, віртуозно підставленою підніжкою
в) делікатним
жестом, неголосним словом
9. Чи отримував травми у школі, якщо «так» – то які?
____________________________________________________________________________
10. Що
необхідно робити при отриманні травми?
1)__________________________________________________________________________
2)__________________________________________________________________________
11.
«Моя сім'я»
1 - моя сім'я
для мене є дуже важливою
2 - мені
цікаво в моїй сім'ї
3 - моя сім'я
приносить мені багато неприємностей
4 - я не хочу
спілкуватися з моєю сім'єю
5 - я не хочу
жити з моєю сім'єю